• Fruktkorgarna levereras på överenskomna dagar och platser mellan kl. 07.00 -16.00. Vid röda dagar sker alltid den ordinarie leveransen nästkommande vardag om inget annat är överenskommet.

  • Vi har ett miljöanpassat retursystem för våra korgar. När vi kommer med en full korg så tar vi tillbaka den gammla tomma korgen. Det är okej att ha kvar returkorgen vid behov men försök att lämna tillbaka den vid nästa byte.

  • För att se om vi levererar i ditt område så kan du kontakta oss med mailadress eller telefonnummer.

  • Ett fruktabonnemang är en prenumeration på löpande beställningar av fruktleverans.

  • Uppsägningstider gäller i första hand efter avtal. Om inget annat avtalats gäller följande uppsägningstider: Minst 30 dagar innan avtalsperioden löper ut. Annars förlängs avtalsperioden enligt avtalet automatiskt med en ny avtatals period!

  • För att fruktkorgen skall räcka till alla medarbetare under en hel arbetsvecka så rekommenderar vi att det går åt ca 0,8-1kg frukt per person/vecka. Fruit at Work har även tagit fram en fruktkalkylator för att lättare kunna räkna ut vilken volym som passar just ditt företag.

  • Ja, det blir ingen fakturaavgift om man väljer att ta emot fakturan via mejl som en PDF-fil.

  • När vi planerar våra utkörningar utgår vi från kundens behov i kombination med att köra så miljöanpassat som möjligt. När nya kunder tillkommer eller av annan anledning gör att vi måste ändra vår rutt kan det upplevas som en ordinarie leveranstid ändrats.

  • Om ni flyttar till annan ort önskar vi att få er adressändring snarast möjligt men senast tre arbetsdagar innan leveransen.

Har du övriga frågor?

KONTAKTA OSS